رییس عقیدتی سیاسی ارتش: دشمن قدرت تقابل نظامی با ایران را ندارد

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

   پایگاه  صاعقه:: نماینده رهبر معظم انقلاب در نیروهای مسلح و رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن قدرت تقابل نظامی با ایران اسلامی را ندارد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صاعقه ایرنا، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم روز چهارشنبه در آیین راهپیمایی 22 بهمن مردم خلخال افزود: در شرایط فعلی نظام اسلامی ایران از اقتدار کامل در عرصه نظامی برخوردار بوده و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی توان حمله نظامی به کشورمان را ندارند.


وی گفت: نشستن آمریکا و هم پیمانان غربی این کشور در پشت میز مذاکرات هسته ای با ایران نتیجه همین قدرت و صلابت نظامی و سیاسی کشورمان است.

وی اظهار کرد: دشمن پس از مایوس شدن از رویا رویی نظامی با ایران دست به جنگ نرم و فرهنگی علیه کشورمان زده و تلاش می کند با ترویج فساد و بی بند و باری ، ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و اقوام مختلف ایرانی از روند رو به رشد انقلاب اسلامی جلوگیری کند که در این کار نیز به دلیل وجود اعتقادات ریشه دار در بین مردم کشورمان شکست خواهد خورد.

وی با قدردانی از تیم مذاکرات هسته ای ایران گفت: تیم دیپلماسی ایران تاکنون در بحث توافق با گروه 1+5 به خوبی با حفظ عزت ملت و کشور پیش رفته و در آینده مذاکرات نیز انتظار مردم از هیات ایرانی ادامه این روند و حفظ آبرو و عزت ملت در این مذاکرات است.

حجت الاسلام آل هاشم همچنین با تقدیر از حضور مردم خلخال در راهپیمایی امروز همدلی بین مسوولان و مردم این شهرستان را عالی دانست.

او مردمی بودن ، دین مداری ، ظلم ستیزی و هدایت امام گونه رهبر کبیر و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را از عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 اعلام کرد و افزود: ملت همیشه در صحنه ایران با ادامه مقاومت خود در برابر استکبار جهانی انقلاب ایران را به انقلاب حضرت مهدی موعود (عج) متصل خواهند کرد.

مردم خلخال امروز با شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل یک با دیگر حمایت خود از انقلاب و نظام اسلامی ایران را برای جهانیان به نمایش گذاشتند.

خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل واقع است.

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه


این صفحه را به اشتراک بگذارید